הסרת שיער בלייזר בחיפה – המדריך השלם למציאת הסרת שיער בצפון

הסרת שיער בלייזר

Table of Contents

הפתרונות הביתיים להסרת שיער הם בדרך כלל באמצעות גילוח, שעווה או מריטה. פעולות אלה לרוב מלוות בכאב או בתחושת אי נוחות שכיום ניתן להימנע מהם. הפתרון של הסרת שיער בלייזר בחיפה מהווה הדרך הטובה ביותר להשיג גוף חלק וזאת מבלי שנאלצים לעבור תהליך כואב ומייגע.


לפני שנתחיל, למה בכלל עושים הסרת שיער בלייזר?


הסרת שיער עושים כאשר רוצים להיפטר משיער לא רצוי באזורים שונים בגוף כמו בית השחי, קו הביקיני, סנטר, שפה עליונה ורגליים. ישנם מעט מאוד אזורים שבהם לא ניתן לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר כמו העפעפיים או באזורים מקועקעים. הפיגמנט של השיער וסוג העור מהווים פרמטרים למידת הצלחת הטיפול. במהלך טיפול הסרת שיער בלייזר בחיפה , הלייזר מכוון אל זקיק השערה כך שהוא אינו פוגע בעור. ככל שהניגודיות בצבע בין השערה לבין העור גבוהה יותר כך התוצאות יהיו טובות יותר. בעבר היה קיים סיכון גבוה יותר לפגיעה בעור במקרים שבהם הניגודיות הייתה נמוכה אך עם השנים הטכנולוגיה התפתחה והטיפול כיום מתאים גם לאנשים בעלי עור בגוון כהה.


הסרת שיער בלייזר, קרן אור ואפילציה – מה עדיף?

אם אתם מעוניינים לבצע הסרת שיער בלייזר בחיפה, חשוב שתדעו כי ישנם סוגים נוספים של טיפולי הסרת שיער ותכירו את ההבדלים והיתרונות של כל אחד מהם.

  • הסרת שיער בלייזר בחיפה – מדובר בהליך שבו משתמשים בקרן אור מרוכזת למטרת הסרת השיער. הלייזר פולט אור במהלך הטיפול שנספג למלנין שבשיער. האור פוגע בזקיקי השיער וגורם לנזק שמעכב את צמיחת השיער. פעולה זו אינה מונעת צמיחה עתידית של השיער לחלוטין אלא רק מעכבת את התהליך. טיפולי הסרת שיער בלייזר בחיפה צריך לבצע שוב כאשר מתחדשת הצמיחה.
  • הסרת שיער בקרן אור – הסרת שיער בשיטת IPL מתבצעת תוך שימוש בהבזקים של קרן אור שנקלטת על ידי המלנין ומאטה את תהליך הצמיחה של השיער. ההליך מאוד דומה לטיפול הסרת שיער בלייזר בחיפה אך הוא מלווה בתחושת חוסר נוחות שלא קיימת בהסרה בלייזר.
  • הסרת שיער באמצעות אפילציה – מכשיר חשמלי שבאמצעותו מבצעים הסרה של השיער מהשורש שלה. מדובר בטיפול שמלווה לרוב בכאב או לפחות בתחושת חוסר נוחות במיוחד באזורים יותר רגישים בגוף. ניתן לבצע אפילציה באמצעות אפילטור יבש או באפילציה רטובה (ואז ניתן לבצע את זה אפילו בבית בזמן המקלחת). הסרת שיער באפילציה מאוד מזכירה הסרה באמצעות שעווה אך המריטה של השיער מתבצעת כאשר מעבירים את המכשיר על חלקים שונים בגוף.

למה חשוב לשים לב כשמחפשים הסרת שיער בלייזר בחיפה?

אם החלטתם לבצע הסרת שיער בלייזר בחיפה, כדאי שתבחנו מספר פרמטים שבאמצעותם תוכלו להחליט על המקום המתאים עבורכם.

  • בטיחות: המכון בו תבחרו לעבור הסרת שיער חייבת להיות בטיחותי, כלומר שהמכשירים שבהם נעשה שימוש לא עומדים בתקן ואינם תחת פיקוח רפואי או ביקורת איכות. כשאתם פונים למכון הסרת שיער בלייזר בחיפה תוכלו לבקש את השם של המכשיר בו משתמשים ולבדוק האם הוא עומד בתקן של משרד הבריאות. –
  • אמינות: אל תתפתו להאמין למכון שמבטיח לכם שהסרת השיער היא לצמיתות – לא קיימת הסרת שיער שנמשכת לנצח. לאורך השנים, הגוף שלנו עובר שינויים שמשפיעים על קצב צמיחת השיער (במיוחד בזמן הריון או בגיל המעבר) ולכן גם אם תוצאות הטיפול הן טובות, קיים סיכוי גבוה שהשיער יתחיל לצמוח שוב. לפני שאתם בוחרים מכון הסרת שיער בלייזר בחיפה, אתם יכולים להיכנס לאתר "מסירים", להכניס את הפרטים שלכם ולקבל המלצות על מכונים אמינים שישמחו להעניק לכם שירות. –
  • ותק וגודל החברה: מכוני הסרת שיער בלייזר בחיפה יאפשרו לכם לפרוס מראש את התשלום עבור מספר טיפולים שיידרשו על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר. כיוון שאתם מתחייבים לתשלום, חברה יחסית צעירה היא פחות יציבה ויש יותר סיכוי שתיסגר מבלי שהושלמו כל הטיפולים והיכולת להחזיר לכם את כספכם. חברה שיש לה מספר סניפים בארץ נחשבת גם ליותר יציבה ויש לה לרוב מספר לקוחות רב שיוכלו להמליץ עליה. הותק של המכון גם יכול להשפיע כל רמת המקצועיות שלהם וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים טיפול מצוות מיומן ומקצועי. –
  • פיקוח: הסרת שיער בלייזר בחיפה לא מתבצעת על ידי רופאים אך כדאי לבחור מקום שנמצא תחת פיקוח רפואי ושיש בו צוות קליני שיכול לסייע במידה שמופיעות תופעות לוואי לאחר הפרוצדורה כמו תחושת צריבה בעור או פיגמנטציה. תגובה מהירה של צוות מקצועי יכולה למנוע בעיה עתידית בעור.

האם אני צריך לנסוע למרכז בשביל הסרת שיער בלייזר? יש מכונים איכותיים בחיפה?

הסרת שיער אינה מצריכה נסיעה למרכז. מכוני הסרת שיער קיימים בכל הארץ, חלקם מאוד טובים ומקצועיים וחלקם פחות. אם אתם מתגוררים באזור הצפון, אתם יכולים להגיע אל מכון הסרת שיער בלייזר בחיפה ולחסוך את הזמן שתבלו בנסיעה ובפקקים למרכז. בחיפה ניתן למצוא מכונים איכותיים להסרת שיער ותוכלו לאתר אותם בקלות אצלנו באתר מסירים.
השאירו את הפרטים שלכם בטופס וניצור איתכם קשר עם כל הפרטים

איך למצוא הסרת שיער בלייזר בחיפה במחיר טוב?

כאשר משווים מחירים במכוני הסרת שיער חשוב לשים לב שהמחיר הוא עבור אותו אזור בגוף וכמות הטיפולים שהמכון מציע. מכוני הסרת שיער בלייזר בחיפה לרוב מציעים תוכנית אשר כוללת מספר מינמלי של טיפולים עם האפשרות של הגדלת מספר הטיפולים בהתאם לצורך. חשוב לבדוק את העלות של כל טיפול נוסף שתצטרכו במידה ומספר הטיפולים שעליהם כבר שילמתם לא הניב את התוצאות הרצויות. העלות של כל טיפול נפרד עלולה להיות גבוהה יותר ולכן יהיה כדאי לשקול לשלם מראש על תוכנית עם מספר רב יותר של טיפולים.

תשובות לשאלות נפוצות:

כמה זמן לוקחת הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר בחיפה או בכל מקום אחר בארץ אינה לוקחת זמן רב. זמן הטיפול נקבע בהתאם למקום בו מסירים את השיער – הסרה באזור הגב או רגליים תיקח לרוב בין שעה לשעתיים , כאשר הסרת שיער בשפה העליונה תימשך רק מספר דקות.

מתי הזמן הכי טוב לעשות הסרת שיער?

מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר בחיפה בעונת החורף כיוון שזה מקטין משמעותית את החשיפה לשמש. זה מאפשר לעשות שימוש במכשיר לייזר בעוצמה גבוהה, מעלה את אפקטיביות הטיפול ומקטין את הסיכוי להופעה של תופעות לוואי. כך ניתן יהיה להתחיל את הקיץ וללכת לים או לבריכה עם גוף חלק.

האם יש מגבלות כלשהן אחרי טיפול הסרת שיער בלייזר?

החום שיוצא מהלייזר נשאר על העור כיממה לאחר הטיפול ולכן יש להימנע מכניסה לסאונה, מקלחת חמה או חדר כושר. חשיפה לשמש ושיזוף גם הם אסורים כיוון שהם יכולים ליצור פיגמנטציה בעור ולשבש את תוצאות הטיפול.

האם הסרת שיער בלייזר בחיפה עולה פחות ממקומות אחרים?

מכוני הסרת שיער בלייזר בחיפה מציעים טיפולים בעלות נמוכה יותר ממכונים במרכז. מגוון שירותים באזור הצפון וחיפה עולים פחות ממה שבמרכז וכך גם בהתאמה טיפולי הסרת שיער בלייזר. לכן מומלץ להיכנס לאתר "מסירים" ולקבל המלצות על מכוני הסרת שיער בלייזר בחיפה במחיר אטרקטיבי.

רוצים לשמוע עוד פרטים?

small_c_popup.png

אין לך כוח לקרוא?

בוא נדבר! השאר פרטים ונחזור אליך עם הצעת מחיר